jak schudnac szybko i skutecznie?

jak schudnac szybko i skutecznie?Zrobiłeś wszystko, aby stracić trochę na wadze (w tym ten dziwny herbata oczyści twoje bff przysiągł) — ale waga uparcie  . Również, według słów Christie, Harrison, r. D., dietetyk w Brooklynie, Nowy Jork, jest jedna rzecz, która prawdopodobnie nie próbowałem (i to jedyne, co faktycznie działa): jeśli chcesz odrzucić 10 funtów — pozbywamy się pomysł, że trzeba stracić 10 funtów.

„To nigdy nie jest dobre, aby umieścić na cel utraty wagi”, mówi Harrison. „Następnym razem, gdy myślisz, że ja po prostu czuję się lepiej, gdybym stracił 10 kilogramów, – zadaj sobie pytanie, skąd ta myśl idzie. Gdybyśmy żyli w kulturze, która powiedziała ci, że twoje ciało doskonale, jak to jest, wciąż myślisz, co? Jeśli odpowiedź brzmi: „Tak, chciałbym być w stanie ścigać się za moimi dziećmi lub czuć się mniej ospały,’ OK, w takim razie proszę kierować na ten cel.”

I największy problem? On ustawia cię w górę do odrzucenia. Zawsze goni za liczbą, a nie styl życia.

Pierwszy słuch o utratę wagi — są obalone! Teraz oto kilka innych typowych pułapek, prawdopodobnie wpadł w czasie jak starasz się zrzucić kilka kilogramów i lepsze sposoby podejścia staje się zdrowa, nie wydając cały dzień na siłowni, i w ofierze swoją tożsamość na ołtarz odchudzanie. I, w przeważającej części, te nie sugerują realizacja — lub głodować.

Modny plany posiłków może brzmieć jak magiczny odpowiedź, aby dostać się w swoje dżinsy skinny — połknąć tabletkę, napić się soku, zjeść trochę kapusty. Ale daj spokój, oni też brzmią, jak kompletne gówno. „Diety nie działają — są nie opłacalne” – mówi Harrison. „Nie tylko to, ale nacisk kładziemy nasze ciała pod — lub ograniczenia spożywania posiłków,-ćwiczenia fizyczne lub kombinacji obu okien swoje szanse na tak wiele negatywnych skutków dla zdrowia.” Jedna z największych? Do przybierania na wadze! I wszystko, co karb oglądałem i liczenie kalorii to ogromny stres! To z kolei powoduje, że organizm, aby rozpocząć uwalnianie kortyzolu, hormonu stresu, który związany był ze zwiększeniem masy ciała.

Jeszcze jeden powód, skoki na siedmiu-dniową dietę pociąg (czy co tam zrobić-wąskie-szybko uzależniona jest twoja ulubiona gwiazda reklamuje na insta tym tygodniu) źle: „utrata masy ciała brakuje —badania naukowe dowiodły, to znowu i znowu,” mówi Harrison. „To w rzeczywistości prowadzi do masa jazda na rowerze, lub yo-yo-ki, który badania pokazują, może być prawdziwą przyczyną wielu problemów zdrowotnych, które kojarzy nam się z nadwagą i otyłością, takich jak cukrzyca i problemy z sercem.”

Nie: Unikaj mięsa do tego, aby „Detox”Nie: Unikaj mięsa do tego, aby "Detox"

„Białka wymaga 25% więcej energii do strawienia, niż węglowodany, tak, że jest możliwe, aby zmniejszyć spożycie kalorii, bez jedzenia, mniej jedzenia” – mówi Kalifornijski osobisty trener Jamie Sullivan. Twoje ciało musi pracować ciężej, aby strawić filet z łososia, niż talerz makaronu, czyli możesz odejść kilka dodatkowych ukąszenia, które świetnie przygotowują ryby, a makaron można zrobić pokój na swojej talii. Spożywanie białka również powoduje, że organizm do uwolnienia hormonu leptyny, która sprawia, że czujesz się bardziej kompletna, tak, że jesz mniej później. Zakładki niektóre przepisy na zdrowe białka i dostać się do gotowania. W tym celu…

Zrobić Mądrego O Żywieniu

Płacze łzami, cukier, bo jadłem pączka, że nie na swoim zatwierdził listę produktów, nie zrobi ci żadnej korzyści. Zjadłeś ciastko. Super. Iść dalej. Dlatego: pamiętaj, kiedy byłeś dzieckiem i mama zabroniła sody z twojego życia na zawsze, i to doprowadziło tylko do poważnych piwo ciągów, gdy masz w domu twojego przyjaciela? Te same zasady w tej grze. Zrobić skrót-crazed i stracisz swój umysł — nie zbędne kilogramy. I odciąć się od wszystkich twoich ulubionych rzeczy doprowadzi tylko do przesadzić na słodkie, słone produkty.

Zamiast tego, mówi Harrison, trzeba patrzeć na jedzenie, jako sposób dbania o siebie — jest to, co sprawia, że czujesz się dobrze i zapomnieć o nim jako środki odchudzające w dół (chociaż jednolity efekt uboczny zdrowego odżywiania: utrata masy ciała). Czy to znaczy za darmo-dla-Wszystko o ? Nie. Ale to reguła, twoje ciało będzie naturalnie się dostosować, Zrobić Mądrego O Żywieniunie należy zmuszać go. Miskę migdałów czujesz się niesamowicie w środku dnia sprzedaży, ale te czerwone cukierki, nie jest tak dużo. Następnym razem, prawdopodobnie osiągnąć migdałów.

Oto kilka podstawowych zasad żywienia, których należy przestrzegać: świeże lepiej. Staraj się jeść chude białko w każdym posiłku, jak trawy karmione wołowiny lub kurczaka, i upewnij się, że połowa płyty to warzywa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *