odchudzanie – Jest to bezpieczne?

odchudzanie - Jest to bezpieczne?Po prostu dlatego, że znajomi lub rodzina mieli sukces z jakiejś konkretnej diety, to nie znaczy, że to odpowiedni plan dla ciebie zbyt. To jest zawsze wskazane, aby zapoznać się z lekarzem przed rozpoczęciem plan odchudzania, ale szczególnie ważne dla tych, którzy istniejące warunki medyczne, w tym wszelkie historii zaburzeń odżywiania.Diety, które obiecują, gwałtowna utrata masy ciała jest mało prawdopodobne, dostarcza szybko działający wyniki jesteś po, a nawet jeśli to robią, nie mogą być pożądane. Jako ogólne wytyczne, między 0.5 kg i 2 kg w tydzień jest bezpieczny kwota utraty wagi w tygodniu – mówi Kerry. Również ważne jest, aby dążyć do dowolny cel – nawet jeśli tracisz na wadze powoli i ostrożnie, nie chcesz stracić zbyt dużo i staje się niedowagą. PAŃSTWOWY oferuje łatwy do zrozumienia narzędzie, aby obliczyć swoje BMI – użyj tego, aby dowiedzieć się, co twój wskaźnik BMI teraz, i czy twoja waga docelowa jest zdrowe dla ciebie.

Ostateczny cel jest realistyczny?

Jest to jeden z najtrudniejszych pytań, aby odpowiedzieć. Patrząc na spód i kwalifikacji osoby za diety może dać pewne wyobrażenie o jego zasadności, ale czasami odpowiedź nie jest tak prosta. Jak Kerry powiedział, „nawet plany, opracowane przez wykwalifikowanych lekarzy nie bez ich krytyków – na przykład Atkinsa została opracowana przez amerykańską Kardiologiem, ale zdobył ogromną ilość krytyki, i jak do tej pory. Jeśli chcesz podręcznik i pewność, że postępujesz zgodnie z zrównoważonej diety, należy zwrócić się o pomoc do dietetyka.”Ostateczny cel jest realistyczny?

W końcu, jeśli szukasz zrównoważone, zdrowe odżywianie plan, dietetyk, zatwierdzonych, zarejestruj się na nasz bezpłatny zdrowej diety. Są one doskonałym sposobem, aby rozpocząć zdrowe nawyki i spróbować pyszne i pożywne przepisy.

Mimo, że wiele diet, które tworzą szybkiej utraty wagi przychodzą i odchodzą od wielu lat, cieszy zauważyć, że ocet jabłkowy dieta prowadzi do stopniowej utraty masy ciała. Byłoby miło, gdybyśmy mogli rzucić funtów szybko i nigdy nie zobaczyć ich ponownie, ale doświadczenie pokazuje, że ciężar, który łatwo odchodzi przychodzi łatwo.

Ocet jabłkowy dieta

Jeśli chcesz schudnąć szybko, twoje ciało będzie słuchać ci, kopiąc w mechanizmy, aby uczynić go bardziej prawdopodobne, to waga wróci w jak najkrótszym czasie. Ale jeśli możesz uzbroić się w cierpliwość i nie spodziewaj się natychmiastowych wyników, twoje komórki tłuszczowe będą dostosować się do ich nowych wymiarów bez wahania i nie nalegać na wojska na swojej talii. Ocet jabłkowy dieta idealnie nadaje się do tego.

Kiedy dajesz mu kilka myśli, to ma sens, że pić ocet jabłkowy przed posiłkiem pomaga w utracie wagi. Jabłka są dobrym źródłem pektyn, i w tym pektyna substancji w diecie może poczuć się bardziej pełne i bardziej zadowoleni. Tak jak ocet jabłkowy zawiera taką samą ilość pektyn jabłka (jedno jabłko zawiera około 1,5 g pektyny), to może tłumić apetyt w podobny sposób.

Istnieją również dobre naukowe uzasadnienie, dlaczego ocet jabłkowy będzie promować utrata masy ciała nawet bardziej skutecznie, niż jadł surowe jabłka. W sumie, kwasy wspomagają trawienie białek, które są budulcem dla niektórych naszych hormonów, zwłaszcza hormonu wzrostu.

Widzieliśmy, jak hormon ten odgrywa ważną rolę w niszczeniu komórek tłuszczowych. Poprzez zwiększenie kwas, która jest obecna w żołądku przed posiłkiem, można upewnić się, że szanse na dokładne trawienie i zwiększyć dostępność białka do syntezy hormonów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *